με χάι τεχ εντός εξοπλισμό,
Είμαι κομψό και ελκυστικό,
θυμάστε την μπριζίτ μπαρντό;
Είμαι πεζό απέριττο και σοφό
Σε κάμπριο αυτόματο ή απλό
πρωτότυπο και σπίντ ξεχωριστό.
Πεζό με λένε εκατόν οχτώ
καμάρι της Γαλλίας το πιο μικρό
φτιαγμένο για περιβάλλον αστικό
δεν λέω όχι και για το βουνό.
Πεζό με λένε εκατόν οχτώ
μ' αρέσει το χρώμα το λευκό
είμαι για ενοικιάσεις ότι πρέπει ιδανικό
περιμένω μ' αγωνία το καλοκαίρι αυτό.
Πεζό με λένε εκατόν οχτώ
βρήκα καλό www.ansa.gr αφεντικό
φόρεσα και Θανάση αντικλεπτικό
και είμαι έτοιμο να ενοικιαστώ.
-ο-ο-
Peugeot 108 5door simple or cabrio / TOP!
My name is Pezo one hundred and eight
with equipment inside high tech
I am elegant and attractive outside
Do you remember Brigitte Bardot?
My name is Pezo one hundred and eight
I'm un unadorned prose, smart and fine
In a automatically convertible or simple form
cute, original, special and very speedy.
My name is Pezo one hundred and eight
pride of France, the smallest pay
made for urban environment
i don't refuse the mountain roadway
My name is Pezo one hundred and eight
I like the white color and say hey
I'm waiting the summer holidays
to stroll in the country away
My name is Pezo one hundred and eight
I found good my new boss www.ansa.gr
I put on Thanasis's antitheft system
and I'm ready for clients' service

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου